::welcome::

~a little notes to those who visit this blog~

1) this blog suitable to view by using Mozilla Firefox/chrome.. if you are using IE.. you will see this blog with very big font.. =)

2) syaz baru meng*edit* blog.. tukar layout etc.. sorry sbb nampak serabut.. nanti nk edit balik.. in the mean time.. this blog nampak a lil bit messy skit.. sorry viewers.. will restore this problem asap.. sorry for any inconvenience cause.. *eceeecee* ;p

truly.madly.deeply,
syaz

Nov 5, 2009

Terlanjur Cinta...


Terlanjur Cinta
waktu bergulir lambat
merantai langkah perjalanan kita
berjuta cerita terukir dalam
menjadi sebuah dilema
mengertikah engkau
perasaanku tak terhapuskan



malam menangis
tetes embun membasahi mata hatiku
mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh
apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

aku terlanjur cinta kepadamu
dan tlah kuberikan seluruh hatiku
tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku
 

aku pun tak mengerti yang terjadi
apa salah dan kurang ku padamu
kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
karna sekali cinta, aku tetap cinta

mencoba bertahan di atas puing-puing
cinta yang tlah rapuh

apa yang ku genggam
tak mudah untuk aku lepaskan

====================================================================
~~~cIntA yG tELaH rApUh~~~

~~~tp akan aku pertahankan~~~

~~~kerana sekali cinta.. aku tetap CINTA~~~
 

bestnyer lagu nie~~
jd addicted dgr lagu nie..~~
credits to lovely Rossa n Pahsa(Ungu)~~
n also to penulis lirik n lagu 'Terlanjur Cinta'~~~
+++xOxO+++

4 comments:

Soler said...

i loved the image!!
and i was translating the text in Google translate :D...

It was nice..

saya cik puan syaz said...

thanks Soler..=D

. LeyLamaLek . said...

jiwang nihhhhh
hehehe

saya cik puan syaz said...

lela; jiwang skit jer.. hehehe